jueves, 19 de enero de 2017

Fernando Alonso




Gaur nire 4. sarrera da, eta ekarri dizuedana da entrebista bat norbaitena kotxeekin lan egiten duena. F1 pilotoa da, eta bere izena Fernando Alonso da! Alonso oso famatua da Espainia osoan, baita F1 munduan ere, piloto oso ona delako.




Galdera: Espainia krudela da porroteko idoloekin?

Erantzuna: Ez dut sentitzen horrela. Beharbada bekaizkeriarako herri esajeratu eta joeraduna izango garelako gauzak ondoegi badoazkizu, alderantziz, orain lehenago baino maitasun gehiago nabaritzen dut. Batezbesteko bat hobea izango litzateke. Bitxia da, orain irabazten nuenean baino hobeto eramaten naizelako jendearekin. Jada Renault-en bizi izan nuen, nire bigarren etapan, noiz Q3-ean sartzen ez zen, eta adeitsuago eta hurbilagoa zela esaten zen... Arrakastarik ez izaterakoan bekaizkeria gutxiago sortzen duzu. Eta orain hurbiltasun asko eta, prentsaren, mundu guztiaren zale laguntza asko berriro ere nabaritzen ditut... Berriro ere irabaz dezala gogo asko dagoela ikusten dut eta guztiek bere hondar-granitoa jarri nahi dute.

Galdera: Zure Formula 1etako zirkuitutik piloturik bat irtengo da etorkizunerako?

Erantzuna: Gustatuko litzaidake. Benetan, eserleku bakarreko ibilgailu-ekipamenduren batekiko loturak ezarri behar izango ditugu, hemen nabarmentzen dituzten umeek bere bilakaerarekin jarraitu ahal dezatela. Nik, herrietako hiri-pistetan, lasto-alpakekin eginda, lehenago korrika egiten nuen, eta orain falta ez zaien ezer saiatzen gara. Formula 1a gal ez dadin nahi dut. Urte hauetan jasotako maitasun guztia kirolari eta Espainiari itzultzea gustatuko litzaidake.



Galdera:Hartutako kolpe horiek aldatu zaituzte?

Erantzuna: Ez. Gure ofizioaren gauzak dira, hainbat kolpe izan ditut nire lasterketan: Spa-n, Brasilen... Ez ditut asko pentsatzen haietan.

Galdera:Eta zure seme batek pilotua izatea eskatuko balio?Erantzuna: Hura oraindik pentsatzera ez naiz gelditu... Zer lehenago nahiago duen ikusiko dugu, kasua iristen denean: bizikleta bat, erraketa bat, baloi bat, kart bat... Nik ez dut uste bat eraikitzen dionik bi urte dituenean...

Hemen entrebista zati bat utzi dizuet kotxeetako piloto oso on bati buruz, Fernando Alonso, baina entrebista guztia ikusi nahi baduzue egin klik hemen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario